پلی وینیل الکل

فروشنده پلی وینیل الکل،کاربرد پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل یک پلیمر است که از پلی وینیل استات با جایگزینی گروه های استات با گروه های هیدروکسیل تهیه می شود. این ماده به عنوان یک داروی دارویی و روان کننده چشم، و همچنین در ساخت پوشش های سطحی اسفنج های مصنوعی، لوازم آرایشی و دیگر محصولات استفاده می شود.
پلی وینیل الکل یک پلیمر مصنوعی محلول در آب است که به صورت گرانول یا پودر سفید خامه ای رنگ و بدون بو می باشد. این نقش های مختلف در برنامه های تجاری و صنعتی مانند کاغذ سازی، منسوجات و چاپ دارد. الکل پلی وینیل در محلول های چشم به عنوان یک روان کننده برای جلوگیری از تحریک و یا برای از بین بردن خشکی چشم  کاربرد دارد.

کاربرد پلی وینیل الکل

استفاده های اصلی در صنایع کاغذ، چسب، نساجی و ساخت و ساز، و همچنین در سرامیک، بسته بندی و الکترونیک است.
خواص فیزیکی و شیمیایی PVOH بسیار متنوع است. این ویژگی دارای حلالیت آب، ویژگی های تشکیل دهنده فیلم عالی، استحکام کششی و کشش، و همچنین مقاومت در برابر حلال های آلی و قدرت پراکندگی است.

پلی وینیل یک ترکیب آلی طبیعی یا مصنوعی ساخته شده از ماده غیر کریستالی یا چسبناک است. از این رو، اغلب به عنوان نقطه شروع برای ایجاد رزین های دیگر مانند پلی وینیل بوتیل (PVB) و یا پی وی سی رسوبی (PVF) استفاده می شود. PVB دارای کیفیت چسب است و یک فیلم مقاوم در برابر آب است، که اغلب برای لمینت شیشه ایمنی برای وسایل نقلیه استفاده می شود. PVF معمولا برای جداسازی سیم ها استفاده می شود.

کاربرد پلی وینیل الکل در صنعت غذایی

PVA همچنین می تواند به عنوان یک ماده پوشش دهنده برای مکمل های غذایی استفاده شود و هیچ گونه خطری برای سلامتی ایجاد نمی کند، زیرا آن مسموم نیست. یکی از کاربردهای صنعتی پیشرو در تولید PVA برای بسته بندی مواد غذایی است که ۳۱٫۴ درصد از سهم جهانی را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است. برای مبارزه با رطوبت از مواد غذایی، PVA  یکی از کاربردی ترین مواد است. تراکم اتصال آن و مقاومت در برابر رطوبت، مزایای کاربرد آن در این منطقه را افزایش می دهد.

فروش پلی وینیل الکل

 

سایر محصولات ما:

کازئینات سدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *